Słowo „event” na stałe weszło już do języka polskiego i oznacza niecodzienne, starannie zaplanowane wydarzenie dla większej grupy osób, umożliwiające doświadczenie specjalnych wrażeń z zakresu np. rozrywki, kultury czy sportu. Jest to, po prostu zorganizowana impreza, której celem może być integracja, sprzedaż i reklama produktu, czy koncert znanego wykonawcy.
Zasięg i tematyka eventu mogą być bardzo różne i zależą od pomysłu organizatora, możliwości finansowych i założeń marketingowych. W eventach często bierze udział bardzo duża liczba osób, w związku z tym wszystko musi być precyzyjnie zaplanowane, a nad realizacją całości musi czuwać sztab wykwalifikowanego personelu. Dlatego, sponsorzy zazwyczaj korzystają z usług profesjonalnych agencji zajmujących się organizacją tego typu imprez oraz wynajmem hostess na eventy, które zatroszczą się o zapewnienie uczestnikom komfortu i osiągnięcie założonego celu.
Co robi hostessa na evencie w Warszawie?
Obowiązki hostess pracujących na tego typu imprezach są bardzo zróżnicowane i zależą głównie od charakteru samego eventu, na pewno jednak panie często muszą wykazać się wieloma niekonwencjonalnymi umiejętnościami. Aby znaleźć dziewczyny o konkretnych kwalifikacjach, które zapewnią obsługę imprezy na najwyższym poziomie, dobrze jest skorzystać np. z oferty jednej z wielu firm proponujących wynajem hostessy na eventy w Warszawie. Agencje te zazwyczaj posiadają naprawdę dużą bazę osób o bardzo różnych talentach.
Wymagania dotyczące umiejętności hostess na eventach są naprawdę rozmaite i mogą dotyczyć np.:
- Zdolności do poprowadzenia zabawy i animacji,
- Gotowości do poprowadzenia konkursu, loterii,
- Zdolności plastycznych niezbędnych do pomalowania uczestników zabawy,
- Umiejętności jazdy na rolkach,
- Znajomości języków obcych,
- Doskonałego zmysłu organizacyjnego, dzięki któremu uczestnicy masowej imprezy mogą poczuć się bezpiecznie,
- Charyzmy i łatwości nawiązywania kontaktów,
- Umiejętności szybkiego reagowania i dostosowania się do zmieniającej się sytuacji.
Jak widać profesjonalna hostessa na eventy, to osoba, której atutem nie jest wyłącznie atrakcyjny wygląd, ale szereg różnych cech charakteru i umiejętności, które wymagane są do poprowadzenia konkretnej imprezy.
Spotkaj się z hostessami
Aby mieć pewność, że hostessy profesjonalnie wypełnią swoje obowiązki, dobrze jest zorganizować spotkanie przed planowanym eventem. Dzięki temu sponsor przedstawi swoje oczekiwania i przekaże wszystkie niezbędne informacje na temat swojej firmy bądź celu imprezy. Hostessy oprócz preferowanych umiejętności muszą posiadać dokładną wiedzę na temat samego wydarzenia, bo to od nich w dużej mierze będzie zależało zadowolenie gości.
Event buduje markę firmy, dlatego zadbaj o każdy szczegół
Niezależnie od skali imprezy, należy dokładnie przemyśleć jej przebieg i zaplanować każdy element, gdyż udany event na pewno wzmocni pozycję i rozpoznawalność marki sponsora na rynku. Dlatego warto korzystać z usług agencji zajmujących się całościową organizacją wszelkiego rodzaju wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych czy marketingowych, bo ich doświadczenie na pewno pomoże w osiągnięciu wyznaczonego celu. Organizując imprezę na skalę masową, nie można pozwolić na improwizację, gdyż jeden niedopracowany szczegół może doprowadzić do katastrofy.
Znalezienie profesjonalnej firmy oferującej hostessy na eventy nie powinno być trudne, gdyż na rynku działa ich naprawdę sporo. Na pewno większy wybór hostessy do wynajęcia będzie w Warszawie i dużych miastach, ale nie jest to problem, gdyż agencje często delegują swoich pracowników do mniejszych miejscowości.