Agencja Hostess i Modelek DIAM

Hostessa na targach motoryzacyjnych – promocja, która się opłaca

Piękne i uśmiechnięte hostessy to nieodłączny element każdej imprezy motoryzacyjnej. Taka forma promocji w świecie producentów i dealerów aut znana jest od dawna. Szybkie samochody i piękne kobiety – to zestawienie jest mocno zakorzenione w naszej kulturze i mediach – wystarczy choćby wspomnieć filmy o Jamesie Bondzie lub obejrzeć kilka współczesnych reklam telewizyjnych. Dowiedz się, co zyskasz, zatrudniając na swoim stanowisku ekspozycyjnym hostessy.

Hostessy samochodowe – przyciągnij uwagę

W branży motoryzacyjnej targi zawsze cieszą się dużą popularnością. Biorą w nich udział firmy nie tylko zajmujące się sprzedażą i producenci, ale również przedsiębiorcy produkujący akcesoria i świadczący usługi związane z branżą.

Każdy marketingowiec powie, że dobry produkt, wbrew utartemu powiedzeniu, nie sprzeda się sam. Stąd wszelkiego rodzaju targi branżowe – okazja nie tylko do zaprezentowania swojej oferty, ale i zdobycia nowych klientów. Dlatego podstawową zasadą jest wyróżniać się i przyciągnąć uwagę do swojego stoiska. A nic nie zadziała lepiej niż obecność pięknych hostess.

Kobieca uroda zyskuje szczególny walor w połączeniu z motoryzacją, wywołując pozytywne wrażenia i wyobrażenia w zwiedzających. Działają tu też proste zasady psychologii społecznej, tzw. efekt aureoli. Wg tej zasady osobom atrakcyjnym (a hostessy z agencji DIAM z pewnością do takich się zaliczają) przypisuje się pozytywne cechy charakteru. Dzięki temu osoby odwiedzające Twoje stoisko będą pod wpływem pozytywnych wrażeń. A nie od dziś wiadomo, że w marketingu sprzedają emocje, nie fakty. Wzbudzając je w odbiorcach, zyskujesz szansę na realizację swoich celów.

Dlaczego jeszcze potrzebujesz hostessy?

Nie bez przesady można by powiedzieć, że to absolutny wymóg i obowiązek – bo z usług hostess na eventach motoryzacyjnych korzystają niemal wszyscy, którzy się tam wystawiają. Dlatego nie możesz być już na starcie na gorszej pozycji, jeśli chodzi o marketing. Każdy wystawca konkuruje o publiczność, a rywalizacja jest zacięta.

Hostessy to nie tylko promotorki. Poza tym, że tworzą odpowiednią oprawę, angażują się również w aktywne formy marketingu – rozmawiają z odwiedzającymi, udzielają wskazówek i informacji, zajmują się dystrybucją materiałów promocyjnych, nakłaniają do odwiedzenia stoiska, dbają o porządek. Ich obecność to odciążenie innych pracowników stoiska i doraźna pomoc na stoisku.