Agencja Hostess i Modelek DIAM

Hostessa na eventach: o czym pamiętać, aby nawiązać stałą współpracę?

Bycie hostessą na eventach branżowych wymaga nie tylko doświadczenia, ale również umiejętności radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami i nieprzewidzianym zachowaniem niektórych gości. Każdy, kto próbował swoich sił w tym zawodzie wie, że wbrew pozorom jest ona trudniejsza, niż mogłoby się wydawać.

Hostessa na eventy w Warszawie – zasady zachowania

Jeśli otrzymasz propozycję uczestniczenia na evencie firmowym, musisz pamiętać o kilku ważnych zasadach. Wieczorne wydarzenia znacznie różnią się od tych dziennych (np. targów), dlatego wymagane jest nieco większe doświadczenie. Pamiętając o kilku prostych zasadach wyznawanych w agencji, nie tylko zrobisz wrażenie na zleceniodawcy, ale również unikniesz nieprzyjemnych sytuacji.

Kiedy zrezygnować z uczestniczenia w imprezie?

Nie każda impreza należy do udanych, zwłaszcza dla zatrudnionych hostess. Zdarza się, że wydarzenia, które mają miejsce podczas imprezy, znacznie wykraczają poza granicę dobrego smaku oraz zakresu Twoich obowiązków.

Jeśli podczas imprezy doszło do sytuacji, w której czujesz się zagrożona, zaś organizator w żaden sposób nie reaguje, zadbaj przede wszystkim o swoje bezpieczeństwo. Praca w charakterze hostessy nie wymaga od Ciebie, abyś godziła się na wszystko.

Aby uniknąć takich sytuacji, warto nawiązać współpracę z zaufaną agencją, która dokładnie weryfikuje charakter wydarzenia oraz zleceniodawcę. Zapraszamy więc do naszej warszawskiej agencji DIAM. Samodzielne szukanie ofert pracy w roli hostessy na eventy w Warszawie, często jest bardzo ryzykowne i nie gwarantuje Ci całkowitego poczucia bezpieczeństwa.