Agencja Hostess i Modelek DIAM

Agencja hostess: jak wybrać najlepszą?

Potrzebujesz na event doświadczonych hostess i profesjonalnej agencji, ale nie wiesz, którą wybrać? Nie miałeś jeszcze doświadczenia firmą z branży eventowej? Na pewno zastanawiasz się, czym poszczególne agencje różnią się od siebie, i na co – poza bazą hostess – zwrócić uwagę. Podpowiemy Ci, co zrobić, by wybrać agencję, która spełni Twoje oczekiwania i pomoże odnieść sukces.

Research w internecie: strony agencji hostess

Wyszukiwarka internetowa to podstawowe narzędzie, z którego warto skorzystać. Wygenerujesz dzięki niej obszerną bazę do poszukiwań. Twoim pierwszym miejscem odwiedzin powinny być oficjalne strony internetowe wybranych agencji. Przeglądając witryny poszczególnych firm, zwróć uwagę na:

Agencje hostess w mediach społecznościowych

Kolejnym miejscem odwiedzin są profile agencji na portalach społecznościowych. Rządzi oczywiście Facebook, ale warto sprawdzić czy „prześwietlana” przez nas firma nie jest aktywna na innych portalach.

Pod jakim kątem przeanalizować profil agencji? Sprawdź częstotliwość aktualizacji. Konto mało aktywne powinien wzbudzić Twoje podejrzenia. Co więcej, agencje często traktują przestrzeń fanpage’u jako dodatkowe miejsce na portfolio, więc możesz zdobyć większą wiedzę o jej partnerach i zleceniodawcach oraz obejrzeć fotorelacje z eventów.

Zwróć też uwagę na popularność profilu, ilość polubień, sposób komunikacji firmy z użytkownikami, wystawione przez użytkowników oceny i opinie. Niestety, nie wszystkie rekomendacje, które znajdziesz w internecie, będą prawdziwe. Zwracaj więc uwagę na to, jak formułowane są opinie o agencji. Nieetyczne firmy bardzo często zamawiają i płacą za pozytywne oceny i przychylne recenzje, w ten sposób manipulując swoim sieciowym wizerunkiem. Jeśli natrafisz na sztuczność, bądź ostrożny.

Sprawdź specjalizację, porozmawiaj z firmą

Agencje hostess często specjalizują się w określonych działaniach, w zakres ich usług może wchodzić również modeling. Stojąc przed wyborem agencji, najpierw zaplanuj dokładnie, czego potrzebujesz. Jaki jest rodzaj eventu czy promocji, ile ma potrwać, ustal swoje oczekiwania względem hostess. W tym celu warto też skontaktować się z agencją i porozmawiać. Kontakt telefoniczny lub mailowy również jest formą weryfikacji kompetencji.

O czym szepcze branża?

Kolejnym miejscem, gdzie znajdziesz cenne informacje, są związane z branżą fora i grupy internetowe, samodzielne lub funkcjonujące na biznesowo-zawodowych portalach społecznościowych (LinkedIn, GoldenLine). To kopalnia wiedzy, pochodzącej od osób, które miały styczność z konkretnymi firmami. Znajdziesz tu wypowiedzi hostess, właścicieli agencji oraz zleceniodawców. Warto na takich grupach zadać pytanie z prośbą o polecenie dobrej firmy – może to bardzo ułatwić poszukiwania i pomóc podjąć dobrą decyzję.

Jeśli uważasz teraz, że znalezienie solidnej agencji hostess to czasochłonne zajęcie, pomyśl o jednym – nieprzemyślane i pochopne decyzje zawsze w przyszłości odbiją się niechcianą czkawką. Wynajmując hostessy, wybierasz wizytówkę dla swojej firmy, więc z pewnością nie chciałbyś, by okazała się nietrafiona.